دانلود آهنگ های کتاب شیوه سنتور نوازی کامکار
 
ساز ســـــنـتــــور
 

دانلود آهنگ های درس 71 تا 80:

 

لینک دانلود: دانلود

 

نظر یادتون نره



پنل رایگان ارسال پیامک

نظرات شما عزیزان:

من نمیتونم دانلود کنم
ساعت17:55---28 تير 1395
من نمیتونم دانلود کنمممممم

پدرام
ساعت5:02---13 تير 1394
سلام

مرسی

کارت بیست بیسته


محمد
ساعت13:55---8 آذر 1392
داداش خدا خیرت بده دمت گرم

abolghasem
ساعت20:39---21 خرداد 1391
سلام و خسته نباشد کارتون خیلی عالیه و از کارتون خیلی خوشم اومد لطفا اهنگ های درس 1 تا 16 کتاب شیوه سنتور نوازی پشنگ کامکار را بگذارید با تشکر ته فدا
پاسخ:سلام ،این درس ها خیلی راحت هستند و مدل آهنگ ندارند. ته خنا بدون


mehdi
ساعت1:43---8 ارديبهشت 1391
salam mige file valid nist.mishe dorestesh konid?

amir
ساعت17:36---6 اسفند 1390
hader&logo amadas

mohammad360
ساعت20:13---11 بهمن 1390
کارتوون عالییهه-خیلی به من کمک کرد-من کلاس میرفتم ولی الان خیلی بهتر شده-خاهشا ما بقی درسارو هم بگزارید ممنون میشم

mohammad360
ساعت20:13---11 بهمن 1390
کارتوون عالییهه-خیلی به من کمک کرد-من کلاس میرفتم ولی الان خیلی بهتر شده-خاهشا ما بقی درسارو هم بگزارید ممنون میشم

مهدی
ساعت0:52---10 بهمن 1390
سلام آپم با چند مطلب داغ داغ
www.olomtarbiati.com
نظر یادتون نره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساز سنتور و آدرس santoor.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 49573
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 1



پیامک های عاشقانه
Email Icon by Yasgig.ir

كد آهنگ جدید

پخش موزیك آنلاین